Πέμπτη 22 Αυγούστου 2013

Altered phone book!!

Καλησπέρα σε όλους..Πρίν λίγες ημέρες τελείωσα δύο τηλεφωνικούς καταλόγους που ετοίμασα για δωράκια,λόγω των ημερών.Σας τα παρουσιάζω...Οι φίλες μου ενθουσιάστηκαν,εγώ πάλι είμαι πάντα συγκρατημένη γιατί έχω δεί πολύ πιο ωραία πράγματα εως ονειρεμένα!Μένω λοιπόν στο ότι τους άρεσαν πολύ και συνεχίζω..

1ος κατάλογος






Και ο 2ος που εσωτερικά είναι περίπου ο ίδιος αλλά για κάποιο λόγο το κινητό της ανέβασε πλάγια και δεν τις προβάλλω.


 'Οπως καταλάβατε μου αρέσει το Παρίσι..χι χι..


1 σχόλιο:

  1. Και καλά έκαναν και ενθουσιάστηκαν οι φίλες σου γιατί είναι πανέμορφες και πολύ ρομαντικές οι αντζέντες σου!!!Μπράβο Ειρήνη!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !