Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Βιβλίο ευχών για τη βάπτιση της κορούλας μας!

Το περασμένο καλοκαίρι βαπτίσαμε την Έλενα και ψάχνοντας να κάνω κάτι ξεχωριστό,επεσα πάνω στο Scrapbookig Greece.Όπως ήταν αναμενόμενο..κόλλησα.Πήρα ιδέες λοιπόν και έφτιαξα ένα βιβλίο ευχών-λεύκομα...με κάθε σελίδα να έχει ερωτήσεις για τους καλεσμένους μας(όπως πχ πως με φαντάζεσαι σε 20 χρόνια απο τώρα,αν δεν ήσουν εδώ που θα ήθελες να ήσουν,σε ποιόν μοιάζω,που πρέπει οπωσδήποτε να πάω όταν μεγαλώσω,αφιέρωσέ μου ένα τραγούδι κλπ)που ακόμα και τώρα το διαβάζω και γελώ...




 Οι καλεσμένοι μου κυριολεκτικά το αγκάλιασαν(ήταν αρκετα μεγάλο και έπρεπε να το πάρουν μαζί τους στο τραπέζι χαχα)και απο στόμα σε στόμα όλοι το διέδωσαν.
 Λεπτομέρειες κοντινές...
 Σελίδα μέσα...
 Ποιηματάκι που έγραψα μόνη μου...και αφιέρωσα στη ζουζουνίτσα μου....
 Σελίδες εντός..



Όλη τη διακόσμηση την έκανα μόνη μου μιας και ήταν λίγοι οι καλεσμένοι μας και οι καιροί δύσκολοι...Ελπίζω να σας δώσω ιδέες...Να μας ζήσεις μωράκι μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλιά σας με κάνουν ... καλύτερη !Ευχαριστώ για το χρόνο σας .

Your sweet commets, makes my day...Thank you for your time !